reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Dominika Melicherova

Dominika Melicherova

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentkou 4 ročníka Fakulty medzinárodných vzťahov v Bratislave. Pracujem ako projektová manažérka v investičnej spoločnosti a zároveň som dobrovolníčkou v medzinárodnej študentskej organizácii AIESEC, kde v sucastnosti organizujem medzinarodnu konferenciu EuroCo. Vo svojom voľnom čase sa venujem tancu, plávaniu, jóge. Rada trávim čas sama, ale ešte radšej s ľuďmi, ktorých mám rada. To som ja- tak trochu blázon, s naivnými ideálmi, ktorý si žije po svojom... Zoznam autorových rubrík:  Europska dobrovolnicka sluzbaSúkromnéNezaradené

reklama

Europska dobrovolnicka sluzba

Vražda kena a romantika okamihu

Dominika Melicherova

Vražda kena a romantika okamihu

Okrem niekoľkých psychických zrútení našich dobrovolníkov, nezrealizovaných predčasných odchodov domov,  výbuchov temperamentu a iných malicherností, ktoré som ako supervízor musela riešiť, sa toho v mojom zvyčajnom pracovnom týždni veľa nestalo. O zábavu sa nám staral hlavne Rescue team/ Záchranársky tím:  vyvrtnutá noha, rozrezaná šlapa, popálenina 2 stupňa, jachta bez motora verzus prichádzajúci trajekt v strede prístavu, ale hlavne vražda kena bola agendou jedného augustového týždňa.

  • 2. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 827x
  • 1
Nový článok

Dominika Melicherova

Nový článok

Bolo 47 stupňov, snežilo a mne bola zima

  • 1. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 494x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu